Konkurentide soodsam kuutasu ei takista Netflixi hindu kergitamast
Netflix ei karda Disney ja Apple'i värskeid voogedastusplatvorme, mis pakuvad filmisisu märksa soodsama hinnaga.
Ettevõtte tootejuht Greg Peters rääkis kolmanda kvartali majandustulemuste tutvustamisel, et konkurentide hinnapoliitika ei peaks olema määrav faktor nende enda teenuste hinnastamisel, kirjutab The Wrap.
Disney ja Apple tulevad märksa odavama kuutasuga voogedastusplatvormidega välja juba novembris.
Petersi sõnul on Netflixi ülesandeks mõelda hinna kujundamisel pikemas perspektiivis, et jagada tellijatele igal kuul mitmekesist toodangut ja teha tarku investeeringuid. Sellega loodetakse klientidele luua suuremat väärtust.
Netflix tõstis USA-s sel aastal hindu ligi 20%. Pärast esmakordset kodumaiste klientide kaotuse lainet põhjendas ettevõte inimeste teenusest loobumist justnimelt hinnatõusuga.
Kolmandas kvartalis tõusis Netflixi uute kasutajate arv 6,8 miljoni inimese võrra. Siiski on puudu 800 000 USA kasutajat, mida ettevõte lootis. Aktsiaomanikele saadetud kirjas rõhutas Netflix ka ise, et Ameerika turul olnud hinnatõus pole veel siiani lasknud soovitud tulemusteni jõuda.
Siiski tõusis ettevõtte aktsiahind esmakordselt pärast augusti 10%.
Toimetaja: Kerttu Kaldoja