Riina Põldroos: mood muutub üha personaalsemaks ja erilisemaks
21. märtsil alustas kevadise Tallinn Fashion Weeki põhiprogramm, mille raames jõuavad vaatajate ette ligi 20 moelooja uued kollektsioonid. "Terevisioonis" rääkisid viimase aja moetrendidest Aldo Järvsoo ja Riina Põldroos.
Aldo Järvsoo kinnitas "Terevisioonis", et rõivakontserni Baltika sulgemine on osa ülemaailsest trendist. "Suurt ökoloogilist jalajälge jätvad suurtööstused ja kiirmood on tahaplaanile jäämas ja need on asendumas natukene aeglasema moega," sõnas ta ja lisas, et paljud Eesti väikekaubamärgid on juba maailmas tuntumad kui Baltika. "Kõik need töötjad, kes sealt lahti lasti, leiavad ateljeedes ja väikekaubamärkides endale mõnusa töökoha."
"Igal kevadel liigume me rohkem värvide poole, tahame katsuda värvilisi kangaid ja luua neist moodi," selgitas Järvsoo Embassy of Fashioni viimase aja trende, lisades, et nende seekordsed Tallinn Fashion Weeki kollektsioonid said ühtses võtmes. "Kui detsembris ütlesime kõigile välja, et sel hooajal on litter, siis nüüd ütleme, et sel hooajal on värvid, ma usun, et sel kevadel saab olema värviline maailmapilt."
Riina Põldroosi sõnul muutub mood üha personaalsemaks ja erilisemaks. "Mis Eestisse puutub, siis otsitaksegi väiksemaid kaubamärke ja veel erilisemaid riideid, mida ongi vähemates seeriates või ainueksemplaridega toodetud," tõdes ta ja tõi välja, et Eesti moe käekiri on põhimõtteliselt see geograafiline punkt, kus me oleme. "Ühelt poolt hästi põhjamaine minimalism ja teiselt poolt hullus, hästi seksikad ja paljastavad kleidid, suured vormid, kirjud värvid, lilled, mustrid, täiesti oleneb disaineri käekirjast."
Toimetaja: Kaspar Viilup
Allikas: "Terevisioon"