Eesti Meedia telekanalite juhiks saab Kaspar Kaljas, Rait Killandi kaotas töö
Eesti Meedia telekanalite struktuuris toimus esmaspäeval muudatus ning programmijuhi ametikohale liigub senine telekanalite peaprodutsent Kaspar Kaljas.
Kaljas võtab üle ka telekanalite juhtimise ülesanded ning sellega seoses kaob telekanalite direktori ametikoht. Seni sellel ametikohal olnud Rait Killandi viimane tööpäev on esmaspäeval.
Meediadivisjoni direktori Nele Laeva sõnul on telekanalite programm uuendamisel ja sellest tulenevalt viiakse läbi ka struktuurimuudatus.
"Sarnaselt teiste üksustega vajavad ka telekanalid administratiivse juhtimise kõrval üha rohkem sisulist juhtimist. Kanal 2 oli eelmisel aastal vaadatuim kommertskanal, jätkame Kaspari juhtimisel sama edukal kursil ning kindlustame oma positsiooni veelgi tugevamalt. Kaspar on tõestanud ennast võimeka meeskonna juhi ja projektide eestvedajana," ütles Laev BNS-i vahendusel.
Telekanalite programmijuhi Kaspar Kaljase sõnul on tegu vastutusrikka ja väljakutset pakkuva ülesandega. "Mul on palju ideid ning võtan uue rolli kindlalt vastu," lisas Kaljas.
Rait Killandi töötas Eesti Meedia telejaamade juhina alates detsembrist 2017.
Eesti Meedia juhtimises on viimasel ajal toimunud teisigi muudatusi - aasta alguses lahkus Eesti Meedia juhatuse esimehe kohalt Sven Nuutmann ja siirdus Eesti Meedia emaettevõtte UP Investi juhatusse. Eesti Meedia uueks juhatuse esimeheks sai AS-i Kroonpress senine juht Andres Kull.
Hiljuti teatas samuti Eesti Meedia kontserni kuuluva Postimehe peatoimetaja Lauri Hussar, et paneb ameti maha ja siirdub poliitikasse. Kellest Postimehe uus peatoimetaja saab, pole veel teada. Senikaua täidab peatoimetaja kohuseid lehe vastutav väljaandja Merili Nikkolo.
Eesti Meediale kuulub neli telekanalit: Kanal 2, Kanal 11, Kanal 12 ja MyHits. Emori andmetel oli Kanal 2 vaadatavus möödunud aasta detsembris 9,6 protsenti, Kanal 11 vaadatavus oli 2,1 protsenti, Kanal 12 vaadatavus oli 1,4 protsenti ning MyHitsil 0,5 protsenti.
Toimetaja: err