Netflix kulutas möödunud aastal originaalsisule 12 miljardit dollarit ({{commentsTotal}})

Netflixi logo
Netflixi logo Autor/allikas: Mike Blake/Reuters/Scanpix

Möödunud aasta aruannetest selgus, et voogedastusplatvorm Netflix kulutas möödunud aastal originaalsisule 12 miljardit dollarit, mis näitab 35% kasvu võrreldes 2017. aasta 8,9 miljardi dollariga.

Wall Streeti analüütikud arvavad, et 2019. aastal ootab Netflixi ees veel 25% kasv, kulutades originaalsisule sel aastal lausa 15 miljardit dollarit, vahendas Variety. Samas arvatakse, et sama kiiresti see kasv kaua jätkuda ei saa, kuigi 2020. aastaks prognoositakse juba 17,8 miljardist eelarvet.

Samal ajal on kasvanud ka Netflixi kulutused turundusele. 2018. aastal kasvasid need 65%, jõudes 2,37 miljardini. Analüütikud arvavad, et tuleval aastal võivad turunduskulutused kasvada 2,9 miljardini.

Toimetaja: Kaspar Viilup

Allikas: Variety



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: