Kerstin Raidma: mida ootamatumad seosed, seda silmapaistvam reklaam ({{commentsTotal}})

Foto: Jan Vutt/ERR

Saates "Hommik Anuga" on pühapäeval, 14. oktoobril külas reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht Kerstin Raidma. Koos saatejuht Anu Välbaga kommenteeritakse maailma edukaimaid reklaamklippe.

Vaadati ära Cannes'is möödunud aasta parima reklaami preemia võitnud Tide'i klippi, mis parodeerib tüüpreklaame.

"Lõpuks ometi on jõutud selleni, et tehakse kõigi reklaamide üle nalja ja eriti nende üle, kus taotakse vaatajale haamriga kuklasse vanu klišeid, kus naine paneb pesu kuivama ja mees võtab pudeli õlut," ütles Kerstin Raidma.

Kas selline reklaam üldse aitab müüa, küsis Anu Välba.

"Tide müüb niikuinii ja kui saoled selline monopol, siis saad endale lubada ka juba huumorit," kommenteeris Raidma.

Kerstin Raidma sõnul on uute reklaamitrendide seas ka sotsiaalteemad ja pisarakiskujad, sest maailmas on ärevad ajad.

"Reklaamitegija põhiülesanne on luua seoseid ja mida ootamatumaid seoseid reklaamitegija suudab luua, seda enam on lootust silma paista," lausus Raidma.

Vaadake videot ja reklaame selles.

Toimetaja: Valner Valme



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: