Eurovisiooni lauluvõistlus kogus rahvusvaheliselt 186 miljonit vaatajat
Seekordne Eurovisiooni lauluvõistlus Lissabonis kahe poolfinaali ning superfinaaliga kogus rahvusvaheliselt 186 miljonit vaatajat ehk 35,8 protsenti televaatajatest, mis jääb samasse suurusjärku möödunud aastaga.
Eurovisioon tõi telerite ette ka suurel hulgal noori vaatajaid. Kui üldiselt koguvad samad telekanalid napilt 10 protsenti 15-24-aastaseid televaatajaid, siis Eurovisioon kasvatas seda numbrit neljakordseks, naelutades ekraanide ette 43 protsenti noortest vaatajatest.
Ligi neli korda rohkem vaatajaid tõi Eurovisioon samadele kanalitele ka 4-15-aastaste seas, kasvatades varasema 9,5 protsendi 35,4 protsendi peale.
Kõige suurem vaatajate osakaal oli Islandil, kus Eurovisiooni jälgis koguni 95,4 protsenti televaatajatest, mis on üllatav, kuna Islandi võistluslugu ei pääsenud finaali.
Eurovisiooni ametliku Youtube'i kanali otseülekannete vaatajate hulk kasvas varasema aastaga võrreldes 10 protsenti, kogudes sel korral 6,6 miljonit vaatamist. Superfinaal sai Youtube'is 2,2 miljonit vaatamist.
Riikide kaupa jagunesid vaatajanumbrid: Iisraelis miljon vaatajat, Küprosel 250 000, Saksamaal 7,7 miljonit, Suurbritannias 7 miljonit, Prantsusmaal 5,2 miljonit, Hispaanias 6,2 miljonit, Portugalis 1,5 miljonit.
Eurovisiooni finaali jälgis vähemalt 15 minutit ETV ja ETV+ kanalite peale kokku 406 000 inimest. 66 protsenti õhtu televaatajatest jälgisid Eurovisiooni finaali ETV-st.
Toimetaja: Kaspar Viilup