Selgusid Kuldmuna 2018 laureaadid
6. märtsil kuulutati Kultuurikatlas Kuldmuna 2018 auhinnagalal välja parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ning üritusturunduse kategooriates.
Kuldmuna 2018 aasta reklaamiagentuuriks valiti Optimist, üritusturundusagentuuriks Jolo s, suhtekorraldusagentuuriks Meta Advisory ning disainiagentuuriks Hmmm. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Viru Keskus.
Panuse eest Eesti turundusse pälvis eriauhinna Best Marketingi rajaja ja konverentside programmijuht Hando Sinisalu.
Tänavusele Kuldmuna konkursile esitati 719 võistlustööd, mille hulgast valis žürii välja võitjad viies põhikategoorias ning lisaks tuli valida ka noortele suunatud Pesamuna konkursi võitja. Auhinnagalal jagati välja 42 Kuldmuna, 42 Hõbemuna, 50 Pronksmuna ning 5 erimuna.
Toimetaja: Kaspar Viilup