Mart Normet loost "Naine": praegu on nii, et külalised käitusid vääritult
Eile selgus ootamatult, et Eesti Laul 2018 finaalis esitatud Leslie Da Bassi ja Evelin Võigemasti lugu "Naine" kuulub Tallinna Kaubamaja värskesse reklaamkampaaniasse, millest aga korraldusmeeskond midagi ei teadnud. "Ringvaates" oli külas Eesti Laulu produtsent Mart Normet, kes taunib sellist käitumist.
"Ma kuulsin sellest tegelikult eile, kui mulle helistas Postimehe ajakirjanik," kinnitas Mart Normet "Ringvaates" ja selgitas, et ta oleks selle uudise peale äärepealt autoga kõrvale tõmmanud. "Selguski äkki tõesti, et see on Kaubamaja kampaania lansseerimine, mis Eesti Laulu ajal toimus, ja seejuures meiega täiesti kooskõlastamata."
Normeti sõnul on vahenumbrid justkui külalised, kellel on erakordne võimalus end näidata. "Kui sa kutsud kellegi endale külla, siis sa eeldad, et ta käitub ilusti ja viisakalt, ning temaga ei kaasne mingit kaaskonda, aga praegu on nii, et külalised käitusid vääritult."
"Mina ise leian, et Rahvusringhäälingu eeter peab olema täiesti puhas, see on kõigi maksumaksjate huvidest, et on üks selge eeter, kus pole midagi kallutatut," sõnas ta ja kinnitas, et leiti õige moment, kust Eesti Laulu finaalis esitatud lugu "Naine" lendas otse ka Tallinna Kaubamaja reklaami.
"Kui me leppisime selle eelmise aasta lõpus kokku, siis loomulikult ei olnud mingit juttu ühestki kampaaniast ega brändist, oli jutt sellest, et on kihvt laul, millega võiks teha midagi suurt," tõdes Normet ja kinnitas, et sõnu "kampaania" ja "bränd" ei ole nad oma tiimiga kordagi kuulnud.
Toimetaja: Kaspar Viilup
Allikas: "Ringvaade"