Anu Välba: reklaame ei vaata ju keegi ({{commentsTotal}})

Foto: kuvatõmmis

Saates "Hommik Anuga" olid teemaks sotsiaalreklaamid. Kas ja kuidas need mõjuvad? Kas hakkame paremateks ja tervemateks?

Saates oli külas Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormets ja Tallinna Ülikooli reklaamiteooria lektor Tiina Hiob. Koos vaadatakse sotsiaalreklaame, mis peale saatejuht Anu Välba hüüatas:

"Kas tänapäeval, kus me ümber on nii palju reklaame, nii palju infot, teha tervishoiu teemadel reklaamklippe, uskudes, et see inimeste käitumist kuidagi muudaks, ei ole pisut aegunud seisukoht? Reklaame ei vaata ju keegi?"

Helen Noormets vastas, et reklaame ei vaatagi keegi ja keegi ei arva ka, et reklaam mõjutaks. "See reklaam mõjub oluliselt kavalamal viisil," nentis ta.

Tiina Hiob kommenteeris: "Me arvame täna, et reklaam mõjub pikema vinnaga. Kõigepealt tuleb suhtumist ja hoiakut muuta."

Vaadake lõiku ja vastavasisulisi reklaamklippe juuresolevale videole klõpsates.

Toimetaja: Valner Valme



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: