Artikkel on rohkem kui viis aastat vana ja kuulub arhiivi, mida ERR ei uuenda.
Grete Lõbu ja Marko Reikop pidid eksperimendi käigus tuntud logosid joonistama
"Ringvaate" toimetajad panid saatejuhid ootamatusse olukorda, kus nad pidi otse-eetris osalema eksperimendis, mille käigus tuli joonistada neli tuntud lugu.
Eksperimendis pidid nad joonistama Adidase, Apple'i, IKEA ning ERR'i logod, mis ei tulnud neil kummalgi aga eriti hästi välja.
Hiljem selgus, et tegemist on Ameerikas läbi viidud katsega, kus vaadatakse, kas inimesed oskavad tuntud logosid järgi joonistada. Grete Lõbu selgitas, et üheks tendentsiks on see, et inimesed hakkavad ise asju juurde lisama, mida tegelikul logol ei ole.
Toimetaja: Kaspar Viilup
Allikas: "Ringvaade"