Cartooni Eesti Laulu võistluslugu ületas Youtube'is miljoni vaatamise piiri
Cartooni ja Kristel Aaslaiu Eesti Laulu võistluslugu "Immortality" ületas Youtube'i videokeskkonnas miljoni vaatamise piiri. Lugu on seega edukaim Eesti Laulu poolfinalist internetis.
Aaslaid tunnistas Menule, et pole ise loo vaatajanumbritel silma peal hoidnud, sest käed-jalad on tööd täis. Sellest hoolimata on Aaslaiu sõnul tegemist väga vahva uudisega. "Muidugi. See on mu esimene miljon. Väga hea meel on, tahaks näha inimest, kellel ei oleks sellise asja üle hea meel," kommenteeris Aaslaid.
Cartooni ja Aaslaiu eelmine koostöösingel "Made Me Feel" on Youtube'is kogunud näiteks 874 792 vaatamist.
"Immortality" suure vaatajanumbri taga on Aaslaiu hinnangul plaadifirma NoCopyrightSounds, kelle ametlikul Youtube'i lehel lugu üleval on. Plaadifirma lehte jälgib videokeskkonnas üle nelja miljoni inimese. "Meil on hea plaadifirma seljataga, kes tahtis seda lugu avaldada ja kuna seal on jälgijaid palju, siis huvi on ka kindlasti suurem," selgitas Aaslaid, mis loo vaadatavuse taga on.
Aaslaid lisas, et suured vaatajanumbrid ei tähenda siiski seda, et lool oleks suurem võimalus Eesti Laulu võita. "Ma ei usu, et see vaatajate arv on suurem kui kellelgi teisel, et see mingit rolli hakkab mängima. Päeva lõpuks on ikkagi see, mis seal laval toimub ja kuidas sa seal suudad ennast tõestada," tõdes Aaslaid.
Eesti Laulu poolfinalistidest on Youtube'is Cartooni järel edukaimad Põhja-Tallinna ja Jaagup Kreemi laul "Eiolemulolla" (290 062 vaatamist), Laura "Supersonic" (270 691 vaatamist) ja Indrek Ventmanni "Hispaania tüdruk" (249 952 vaatamist).
Toimetaja: Rutt Ernits