"Ajujahti" juhib uuel hooajal Kristo Elias ({{commentsTotal}})

{{1444120077000 | amCalendar}}
Kristo Elias
Kristo Elias

Täna avatakse Eesti suurima äriideede konkursi Ajujaht uus hooaeg. Parimad ideed võistlevad ka teleekraanil ja ETV eetrisse jõuab kaheksa telesaadet. Sealjuures on konkursil uus saatejuht Kristo Elias, värskenenud visuaalne identiteet ja kodulehekülg.

Eliase sõnul toob "Ajujahi" saate uus hooaeg teleekraanile mitmeid uuendusi. "Tõenäoliselt jõuab vaatajateni enam konkursiga seonduvat draamat ja proovile pannakse konkursil osalejate telegeenid. Samas on minu roll olla sõber osalejatele, vestluspartner žüriile ja teejuht vaatajale," lisas Elias.

Sel hooajal on konkursi auhinnafondiks 60 000 eurot ja uusi ideid oodatakse 25. oktoobrini.

"Ajujahi konkursi mõte on innustada inimesi tegelema ettevõtlusega ja meie julgustame neid alustama oma äriideega. Ajujaht on kaheksa aasta jooksul pidevalt arenenud ning nii osalejad kui ka esitatud ideed on muutunud küpsemaks.” rääkis EASi ettevõtluse ja ekspordikeskuse direktor Tea Danilov. Ta lisas, et Ajujahi uus visuaalne identiteet on muutuste peegelduseks ning loodetavasti innustab inimesi konkursil osalema.

Ajujahi konkurss on aidanud kaasa mitmete elujõulise ettevõtte sünnile. Vilistlasfirmadest on suurima käibega automatiseeritud hooldussüsteemiga taimepotte pakkuv Click & Grow. Ettevõtte 2014. aasta käive oli 1,4 miljonit eurot. Suurima kasumiga ettevõte on Minukleeps, mis pakub personaliseeritavaid triigitavaid ja kleebitavaid nimesilte. Ettevõtte 2014. aasta kasum oli 100 000 eurot. Edukaima sotsiaalse ettevõttena väärib esile toomist MTÜ Abikäsi.

Möödunud hooaja võitja Jiffi, mis vabastab ühistranspordi kasutaja piletiostust ja valideerimisest vajalikest tegevustest, loodab käesoleva aasta lõpuks käivitada süsteemi Tartus, et selle pinnalt hakata pakkuma lahendusi ka Euroopa suurlinnadele.

Kaheksa hooaja jooksul on konkursile esitatud kokku 3 535 ideed. Viimasel kolmel aastal Ajujahile esitatud ideedest 32 protsenti on tulnud IKT sektorist, 20 protsenti tööstuse ja disaini valdkonnast ning kümme protsenti olid seotud turismi- ja teenusmajandusega. Osalejate keskmine vanus oli 30 eluaastat, kellest 67 protsenti oli tööga hõivatud. 42 protsenti Ajujahi viimase kolme hooaja osalejatest omavad kõrgharidust ning 68 protsenti osalejatest olid mehed.

Konkursi võitja kuulutatakse välja "Ajujahi" finaalsaates ETV otseeetris 2016. aasta mais.

 

Täna startis Eesti suurima äriideede konkursi "Ajujaht" uus hooaeg koos uue saatejuhi Kristo Eliasega! :)Parimad ideed võistlevad ka tänavu teleekraanil ja ETV eetrisse jõuab kaheksa telesaadet. Eliase sõnul toob "Ajujahi" uus hooaeg saadetesse mitmeid uuendusi: "Tõenäoliselt jõuab vaatajateni enam konkursiga seonduvat draamat ja proovile pannakse konkursil osalejate telegeenid."Sel hooajal on konkursi auhinnafondiks 60 000 eurot ja uusi ideid oodatakse 25. oktoobrini! Loe lisa ja esita oma idee "Ajujahi" kodulehel: www.ajujaht.ee ;)

Posted by Eesti Televisioon on Tuesday, October 6, 2015

Toimetaja: Rutt Ernits



Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: