Loovusfestivalil Kuldmuna asuvad reedel mõõtu võtma 409 tööd
Sel reedel selguvad loovusfestivalil Kuldmuna 2015 Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused ning –tegijad.
Auhinnad kuulutatakse välja reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategooriates. Lisaks kuulutatakse välja parimad agentuurid valdkonniti, premeeritakse parimat klienti ning üks legendaarne tegija saab pärjatud elutöö auhinnaga.
Sel aastal 17. korda toimuvale konkursile laekus kokku 409 tööd.
“Kuldmuna konkursitöödes kajastub alati möödunud aasta turundusmaastik, see on kui peegel, kuhu vaadates on selge, mis Eesti turunduses toimub ja millised lahendused töötavad, ” rääkis Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu juhatuse liige Tõnu Kõva.
Loovusfestivali Kuldmuna 2015 raames toimub ka Noortekonkurss Pesamuna, kus mõõtu saavad võtta kuni 28-aastased loojad. Sel aastal laekus konkursile 19 tööd.
Auhinnad antakse üle 6. märtsil Tallinna Lennusadamas.
Toimetaja: Kertu Loide