Artikkel on rohkem kui viis aastat vana ja kuulub arhiivi, mida ERR ei uuenda.

Eurovisiooni verivärske visuaalne identiteet põimib kokku lõputud võimalused

Autor/allikas: Ekraanitõmmis

Ettevalmistused 2015. aasta Eurovisiooni lauluvõistluseks on täies hoos ning praegu on valmis saanud ka suurürituse visuaalne tunnuskujundus.

Tänavuse Eurovisiooni tunnusfraas on "Building Bridges" ning ka kunstiline identiteet on seda sõnapaari toetav, vahendab EurovisionTv.

Ka visuaalne kujundus annab aimu ühendavast sillast, mis viib kõiki kokku ning loob seoseid.

Visuaalne kujundus on justkui lainjas sillake. Värvide valik sümboliseerib individualismi ning muusikalisi sillakesi ja artistide mitmekesisust, muusikalist rikkust ja publiku eripära.

Võistluse esindaja Jon Ola Sandi sõnul on Eurovisiooni logo suurepärane ja tugev märk, mis aitab väärtustada lõputuid võimalusi ja rikkusi.

Eurovisiooni värske kujunduse puhul tõstetakse esile selle liikuvust, dünaamikat ning head sulandumist mantraga.

Toimetaja: Silver Kuusik

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: