Artikkel on rohkem kui viis aastat vana ja kuulub arhiivi, mida ERR ei uuenda.

Eurovisiooni logo läbis uuenduskuuri

Autor/allikas: Youtube

Eurovisiooni tunnusmärk läbis uuenduskuuri, et astuda järgmise aasta lauluvõistlusele vastu värske ja vaatajasõbralikumana.

Järgmisel aastal tähistab Eurovisiooni lauluvõistlus 60. toimumisaastat ning selle tuules on lauluvõistluse logo läbinud uuenduskuuri. Euroopa Ringhäälingute Liit (EBU) lõi Eurovisiooni logo 2004. aastal ning nüüd, kümme aastat hiljem, sai see värskema ilme, vahendab Eurovision.tv.

Enne muutuste tegemist tegi EBU ka põhjaliku uuringu, mis näitas, et Eurovisiooni logol on väga oluline roll - seda märgatakse hästi ning see on tugev sümbol.

Küll aga selgus, et logol on ka mõned puudujäägid. Nimelt väikesena kuvatult kippusid mõned detailid vaataja jaoks kaduma minema, samuti ei mõjunud logol kujutatud kirjatähtede servad kuigi hästi - need olid üsna hajuvad.

Ühes olid uurijad kindlal üksmeelel - logol kujutatud süda peab alles jääma ning samuti tuleb säilitada pehmed käsitsi kirjutatud tähed. Nii peetigi neist põhimõtetest kinni ning lihviti kuulsat logo selgejoonelisemaks, et see mõjuks senisest veel paremini ja meeldejäävamalt.

Pilte Eurovisiooni logost näed SIIN.

Toimetaja: Silver Kuusik

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: