H&M-i tulek ohustab enim Seppälä ning Lindexi rõivakette
Peatselt Eesti turule siseneva H&M-i praegune klientuur kattub enim Seppälä ja Lindexi klientuuriga, mistõttu võib H&M-i turuletulek Eestis ohustada just nende rõivakettide positsioone, selgus uuringust.
TNS Emori uuring näitas, et Eesti rõivaturgu iseloomustab killustatus paljude rõivakettide vahel, madal kliendilojaalsus ning rõivastele spetsialiseerunud kaupluste tihe konkureerimine spordikaupluste ning oluliselt soodsamat alternatiivi pakkuvate hüpermarketite, kasutatud riiete kaupluste ning turuga, kirjutab arileht.ee.
Tuntuim ja suurima külastajaskonnaga rõivaste ostukoht on Seppälä, mida teab spontaanselt nimetada ning millest on viimase kuue kuu jooksul oste teinud iga neljas rõivaostja. Tuntuselt järgnevad liidrile Kaubamaja, Sportland ja Stockmann.
Rõivakettidest kõige efektiivsemalt on tuntust enda kasuks suutnud pöörata Seppälä, Lindex, New Yorker, Takko ja Reserved, olles suurima suhtelise klientide osakaaluga rõivakettideks - tuntust ja ostjaskonna suhet arvestades.
Toimetaja: Kerttu Kaldoja