Hekkonens: publikurekord näitab, et Eestis on üks üritus, mille jõud ei rauge ({{commentsTotal}})

Õllesummeri pressiesindaja Reno Hekkonens
Õllesummeri pressiesindaja Reno Hekkonens Autor/allikas: Scanpix Baltics

Muusikafestivali Õllesummer pressiesindaja Reno Hekkonens rääkis, et Õllesummeri publikurekord näitab festivali tugevust.

Hekkonensi hinnangul tõestavad suured publikunumbrid, et Õllesummeri korraldajad on teinud õigeid otsuseid. "Vaatamata kõigele on Eestis üks üritus, mille jõud ei rauge," rääkis Hekkonens Menule.

Sel reedel külastas festivali 30 000-35 000 inimest, mis on suurim rahvahulk festivali ajaloos. Hekkonensi hinnangul aitas inimesi kohale meelitada Pet Shop Boys, reedene päev ja hea ilm.

Samas kinnitas mees, et publikurekordid ei ole korraldajatele omaette eesmärgiks, kuid meelehead pakuvad need siiski.

"Tegelikult me ei unista rekorditest, tahame teha jätkusuutlikku head festivali kõrgeimal võimalikul tasemel. Kui rekordid sünnivad, siis on see lihtsalt boonus meie hingele," rääkis Hekkonens.

Järgmisel aastal loodab mees festivalil siiski veelgi suuremaid rahvamasse näha. "Alati peab püüdlema kõrgemale ja kaugemale," kommenteeris ta.

20. korda toimunud Õllesummer sai suurejoonelise lõpuakordi eile. Festivali külastas esialgsel hinnangul nelja päeva jooksul kokku umbes 60 000 inimest.



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: