Eesti kõige armastatum meediabränd on ETV
Septembrikuus kolmes Balti riigis läbi viidud brändiuuringu kohaselt on ETV kõige armastatum meediabränd Eestis. ERR-i kanalitest jõudis finalistide hulka veel Vikerraadio.
Baltikumiülene brändiuuring Brand Capital selgitas välja Baltikumi parimad brändid ja võitjad ka erinevates riikides. Eestis kuulutati kategooria võitjaks ETV. ERR-i kanalitest jõudis finalistide hulka veel Vikerraadio.
Möödunud aastal oli ETV kõige armastatumate brändide pingereas kolmandal positsioonil.
Baltikumiüleselt võitis armastatuima meediabrändi tiitli Delfi, valdkondade üleselt pälvis kõige armastatuma brändi tiitli nii kolme riigi võrdluses kui ka Eestis Swedbank.
Brand Capital on brändiuuringuid teinud juba 20 aastat. Tänavu osales uuringus 3029 inimest Eestit, Lätist ja Leedust. Küsitluse viis juunis ja juulis läbi uuringufirma Norstat.
Toimetaja: Annika Remmel