ETV ja ERR-i uudisteportaal on armastatuimad meediabrändid Eestis
Reedel, 22. septembril toimus Tallinnas Baltic Brand Forum, kus selgusid parimad Balti riikide brändid. Eesti enim armastatud meediabränd on ETV, millele järgnes ERR-i uudisteportaal.
Baltic Brand Forumil jagati auhindu kaheksas kategoorias: julged brändid, enim armastatud brändid, rohelised brändid, inimlikud brändid, enim armastatud tootjad, kõige kiiremini kasvavad brändid, enim armastatud meediabrändid ja enim otsitud brändid.
Enim armastatud brändide üldkategoorias sai esikoha Swedbank, mis oli võidukas nii kogu Baltikumis kui ka Eestis. Teisele kohale jõudis Eesti edetabelis Telia ja kolmandale ETV, mis tõusis võrreldes eelmise aastaga kolm kohta kõrgemale. Eesti armastatud tootemarkide esikümne lõpetas ERR-i uudisteportaal, parandades oma positsiooni võrreldes aastataguse uuringuga kahe koha võrra.
Enim armastatud meediabrändide edetabeli tippu platseerus ETV, teisel kohale ERR-i uudisteportaal. Kõrgele neljandale kohale jõudis Delfi järel ka Vikerraadio.
Brand Capitali brändi- ja elustiiliuuring Baltic Brands on juba 17. korda võtnud luubi alla Baltikumi armastatuimad brändid. Uuring hõlmab üle 600 kaubamärgi ning uuringu korraldas juunis ja juulis Norstat, kes küsitles kokku üle 3000 majanduselus osaleva Baltikumi elaniku.
Toimetaja: Maiken Tiits