Eurovisiooni jälgis tänavu 161 miljonit vaatajat
66. Eurovisiooni lauluvõistlus Itaalias tõi endaga kolm suurt lavaetendust, mida jälgis kokku 161 miljonit inimest.
Väga suur populaarsus on lauluvõistlusel noorte vaatajate seas. 14. mail toimunud finaali vaatas EBU teatel 15–24-aastastest noortest 56,2 protsenti.
Eurovisiooni üldvaatajate hulk on võrreldes möödunud aastaga tõusnud seitsme miljoni inimese võrra.
Kolmandik võistlust edastanutest tõdes, et vaatajate arv ulatus üle 50 protsendi. Juhtival kohal on Island 96,4 protsendiga ning ülejäänud Põhjamaad kohe järel, vastavalt Norra 89,1, Rootsi 81,4 ja Soome 72,1 protsendiga.
Üle 50 protsendi rahvast jälgis võistlust Armeenias, Belgias, Taanis, Eestis, Kreekas, Leedus, Hollandis, Hispaanias ja Ühendkuningriigis.
Sotsiaalmeediaplatvormi TikToki vahendusel vaadati Eurovisiooni ametliku kanali videoid 189 miljonit korda. YouTube'i kanalit jälgis 42,3 miljonit unikaalset kasutajat.
Eurovisiooni lauluvõistlust korraldas tänavu Euroopa Ringhäälingute Liidu liige Itaalia Rai 10., 12. ja 14. mail, edastades tele- ja veebipilti 40 riiki.
Toimetaja: Kerttu Kaldoja