Galerii: Kuldmuna 2021 galal selgusid turundus- ja reklaamimaastiku viimase aasta parimad
Neljapäeval selgusid Põhjala tehases Kuldmuna 2021 auhinnapeol Eesti turundus- ja reklaamimaastiku viimase aasta parimad.
Kuldmuna 2021 aasta reklaamiagentuuri tiitli sai Tabasco. Aasta disainiagentuuriks sai Unt & Co., digiagentuuriks Velvet, suhtekorraldusagentuuridest pälvis tunnustuse Optimist PR ja üritusturundusagentuuridest teist aastat järjest Jolos. Parima kliendi auhinna sai sellel aastal Eesti seksuaaltervise liit.
Sel aastal laekus Kuldmuna konkursile rekordiliselt 983 tööd. Täisülevaate nominentidest ja võitjatest saab Kuldmuna 2021 veebilehel.
Tänavu oli Kuldmuna konkursil kolm ülemkategooriat – turunduskommunikatsioon, disain ja meisterlikkus ning kogemusturundus. Esimest korda oli esindatud ka uued võistluskategooriad, näiteks reklaam sotsiaalmeedias, sotsiaalmeediapostitus ja online-reklaamfilm.
Põhjala tehases toimunud gala õhtujuhid olid Kristjan Oden ja Indrek Vaheoja, esinesid Miljardid ja Redel ning DJ Sander Mölder.
Toimetaja: Merit Maarits