BTS püstitas oma uue looga viis Guinessi rekordit

$content['photos'][0]['caption'.lang::suffix($GLOBALS['category']['lang'])]?>
BTS Autor/allikas: Scanpix/EPA

Lõuna-Korea poistebänd BTS püstitas oma uusima looga "Butter" viis Guinessi rekordit.

Loo muusikavideo Youtube'i esilinastus kogus 3,9 miljonit vaatajat, mis teeb sellest Youtube'i vaadatuima videoesitluse. Samuti on tegemist kõige vaadatuma muusikavideo esitlusega, kirjutab NME.

Need rekordid kuulusid ka varasemalt BTS-ile nende singli "Dynamite" eest.

24 tunni jooksul kogus video aga 108,2 miljonit vaatamist, mis tähendab, et tegemist on 24 tunni jooksul enim vaatamisi kogunud muusikavideoga. 108,2 miljonit vaatamist tõid bändile ka 24 tunni jooksul enim vaadatud K-popi grupi muusikavideo tiitli.

Rekord püstitati ka muusikaplatvormil Spotyify. Üle maailma kuulati singlit "Butter" ühe päeva jooksul üle 11 miljoni korra, mis ületas seni rekordit hoidnud Justin Bieberi ja Ed Sheerani loo "I Don't Care" kuulatavust.

Toimetaja: Victoria Maripuu

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: