Ülevaade: Super Bowli ajal näidati mitmeid silmapaistvaid reklaame

Cheetos reklaam Super Bowlil
Cheetos reklaam Super Bowlil Autor/allikas: Scanpix/AP

Iga-aastane Super Bowl ei pane kaasa elama ainult spordisõpru, vaid ka meelelahutushuvilisi, kelle üks suurimaid maiuspalu on vahereklaamid.

Kurikuulsaks saanud reklaamipausi hind sel aastal on teadaolevalt üle viie ja poole miljoni dollari 30 sekundi kohta, kirjutab CNN.

Reklaamiajast on sel aastal aga ära öelnud nii mõnigi suurfirma, näiteks õlletootja Budweiser ja Coca-Cola ning osa reklaamiajast kasutatakse, et levitada koroonaviiruse peatamisele suunatud kampaaniaid.

Maailma meediakanalid on välja valinud hulgaliselt parimaid ja halvimaid 2020. aasta Super Bowli ajal nähtud reklaame. Siin on väike ülevaade silmapaistvamatest.

DoorDash

Toyota

General Motors

State Farm

Huggies

Cheetos

Amazon

Doritos

M&M's

T-Mobile

Bud Light 

Cadillac

Oatly

Toimetaja: Victoria Maripuu

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: