Ülevaade: Super Bowli ajal näidati mitmeid silmapaistvaid reklaame

Iga-aastane Super Bowl ei pane kaasa elama ainult spordisõpru, vaid ka meelelahutushuvilisi, kelle üks suurimaid maiuspalu on vahereklaamid.
Kurikuulsaks saanud reklaamipausi hind sel aastal on teadaolevalt üle viie ja poole miljoni dollari 30 sekundi kohta, kirjutab CNN.
Reklaamiajast on sel aastal aga ära öelnud nii mõnigi suurfirma, näiteks õlletootja Budweiser ja Coca-Cola ning osa reklaamiajast kasutatakse, et levitada koroonaviiruse peatamisele suunatud kampaaniaid.
Maailma meediakanalid on välja valinud hulgaliselt parimaid ja halvimaid 2020. aasta Super Bowli ajal nähtud reklaame. Siin on väike ülevaade silmapaistvamatest.
DoorDash
Toyota
General Motors
State Farm
Huggies
Cheetos
Amazon
Doritos
M&M's
T-Mobile
Bud Light
Cadillac
Oatly
Toimetaja: Victoria Maripuu