Tartu meelitab naaberriikidest külalisi maailmakuulsate vaatamisväärsustega
Juulikuus näevad Soome ja Läti sotsiaalmeedia kasutajad fotosid Tartust, mis võrdlevad linna ja maakonna tuntud objekte erinevate välismaiste atraktsioonide ja sihtkohtadega, kutsudes turiste naabermaad avastama.
Omanäolised visuaalid tutvustavad võrdlevate paaridena Tartumaa atraktiivseid turismiobjekte sarnaste näidetega maailma eri paigust, püstitades küsimuse, milleks minna kaugele, kui Tartumaal on kõik juba olemas.
Maailmakuulsate objektide peegeldusega visuaale kuvatakse Facebooki ja Instagrami reklaamidena mõlemas riigis kahele olulisele sihtgrupile: pered ning kultuurituristid vanuses 35-60.
"Turismiettevõtete käekäik sõltub sellel suvel suuresti siseturismist ja lähinaabrite külastustest, seetõttu on naaberriikide sotsiaalmeedia kampaaniad planeeritud tavapärasest pisut suuremas mahus," rääkis Tartu linna turundusjuht Helen Kalberg.
Toimetaja: Kerttu Kaldoja