"Eurovisioon 2020. Särav muusika!" kogus Euroopas teleri ette 73 miljonit vaatajat

"Eurovisioon 2020. Särav muusika"

Esmakordselt ärajäänud Eurovisiooni lauluvõistluse asemel jõudis tänavu Euroopas eetrisse erisaade "Eurovisioon 2020. Särav muusika!".

16. mail linastunud saade jõudis 38 riigi ekraanidel 73 miljoni vaatajani, teatas EBU.

Erisaates tutvustati laule ja artiste, mis oleks pidanud võistlusel osalema.

Enim vaatajaid kogus Eurovisiooni-saade Itaalias, kus seda jälgis kolm miljonit inimest. Hollandis, Suurbritannias ja Venemaal oli vaataid üle kahe miljoni.

Väga populaarseks osutus erisaade just nooremate vaatajate seas. 20% vaatajatest oli 15-24aastased.

Suur osa tänavusest eurovisioonimelust toimus interneti vahendusel. Kodukontserdid, laulude tutvustused jm erilised väljundid kogusid märtsist maini Eurovisiooni ametlikule Youtube'i kanalile 53 miljonit unikaalset külastajat.

Eurovisioon 2021 toimub Rotterdamis. Täpsed kuupäevad selguvad lähinädalatel.

Toimetaja: Kerttu Kaldoja

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: