Londoni moenädal toimub tänavu digitaalselt
Juuni keskpaigas aset leidev London Fashion Week toimub tänavu koroonaviiruse leviku tõttu digitaalselt.
Korraldajate sõnul moenädalaga kaasnev sisu seetõttu kannatada ei saa. Disaineritega tehakse ikka intervjuusid ja podcast'e ning lisaks toimuvad ka erinevad webinar'id ja digitaalsed moeetendused, kirjutab Vogue. Publik saab end toimuvaga kursis hoida mitmest kanalist – nii moenädala kodulehelt kui ka Instagramist, Zoomist ja Youtubest.
"Digitaalsel moenädalal kasutame digitaalseid vahendeid, mis meie vajadustega kõige paremini sobivad ja mida ehk ka tulevikus kasutada saame. Disainerid saavad endiselt oma lugusid jagada ja seda varasemast suurema rahvusvahelise publikuga. Loodetavasti pakub moenädal palju inspiratsiooni, sest just selle poolest on ju briti mood tuntud," rääkis moenädat korraldava British Fashion Councili tegevdirektor Caroline Rush.
Digitaalne moenädal toob endaga kaasa tavapärasest suurema publiku. Balenciaga tegevdirektor Cedric Charbit ütles, et muidu mahub moenädalalal nende show'd vaatama umbes 600 inimest. Digitaalselt võib vaatajate arv ulatuda aga üle kümne miljoni.
Ometigi on digitaalsel kollektsioonide esitlemisel ka mitmeid väljakutseid. Näiteks on tavaliselt hulgiostjatel kohe pärast moekollektsiooni esitlemist olnud võimalik nähtud riietega lähemalt tutvuda. Digitaalsel kujul jääb neile aga info riiete materjalist jms kättesaamatuks.
Toimetaja: Victoria Maripuu