Netflix keskendub edaspidi rohkem bränditurundusele, koondatakse 15 töökohta ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Netflix
Netflix Autor/allikas: Reuters / Scanpix

Voogedastusplatvorm Netflix muudab tulevikus oma turundusstrateegiat ning nimekamate telesaadete ja filmide reklaamimise asemel keskenduvad nad rohkem bränditurundusele. Muudatuse tõttu koondatakse 15 inimese töökohad.

Kui seni tegi Netflix suurtele projektidele nagu õuduspõnevik "Bird Box" ning ajaloodraama "The Crown" eraldi reklaamikampaaniad, siis edaspidi loobub voogedastusplatvorm tõenäoliselt sellest ning üritab müüa pigem kogu platvormi, vahendas The Hollywood Reporter. Täpsemad detailid turundusstrateegia kohta ei ole veel selgunud.

Netflix ei ole ise muudatust kommenteerinud, kuid allikate sõnul hakkab voogedastusplatvorm edaspidi keskenduma rohkem materjalile, mis suhestub nende laiema brändiga. Selle muudatuse tõttu kaotatakse ettevõttest ka vähemalt 15 töökohta, mis on küll Netflixi 6900 töötaja juures pigem väike kogus.

Uut turundusstrateegiat viib läbi Netflixi värske turundusosakonna juht Jackie Lee-Joe, kes liitus ettevõttega möödunud aasta juulis. Varem BBC's töötanud Lee-Joe sõnul on Netflixi turundusosakond liiga suur ning ta loodab leida efektiivsemaid mooduseid, kuidas inimesi ära kasutada.

Toimetaja: Kaspar Viilup

Allikas: The Hollywood Reporter

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: