Klassikaraadio 15 aastat muutumatuna püsinud logo sai uue ilme

Klassikaraadio uus logo (Foto: ERR)
25.04.2016 14:05
Rubriik: Tele/Raadio

Viisteist aastat ühesugusena püsinud Klassikaraadio logo on saanud värskenduse. Raadiojaama peatoimetaja Tiia Tederi sõnul väljendab uus tunnusmärk suhtlust ja loovust, mis on raadios väga tähtis.

"Seda kujutist võib vaadelda kui pehme pintsliga tõmmatud K tähte, kui avanemist ja avatud platvorme," iseloomustas Tiia Teder.

Logo autor, IDEA AD kunstiline juht Alina Luther ütles, et kaasaegses ülidigitaalses maailmas vajas Klassikaraadio uut dünaamilist ja ajatut identiteeti, mis töötab kõikidel platvormidel, seadmetel ja logokandjatel. "Tulemuseks on puhas, minimalistlik logo, mille eesmärk on kõnetada väga erineva tausta ja muusikaeelistusega igas vanuses kuulajaid," selgitas Alina Luther.

Toimetas
Kerttu Kaldoja

Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}

Teade toimetusele edastatud

Sellelt Ip-aadressilt on ligipääs piiratud

Samal teemal

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Kommenteerimine on lubatud registreeritud kasutajatele!Olete sisseloginud kui {{userAlias}}
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Autendi ja kommenteeri ID-kaardiga.
Lisa uus kommentaar