Sven Lõhmus ei osanud unistadagi, et Vanilla Ninja elab jäätisena edasi
Kunagisest menukast popansamblist Vanilla Ninja on tänaseks saanud juhtiv jäätise kaubamärk. Helilooja Sven Lõhmus paljastas, kuidas bändinimi sündis ja kui tihti tema Vanilla Ninja jäätist sööb.
"Nime mõtlesime välja koos Piret Järvisega. Vanilla Ninja nimi peegeldab 1990ndate lõpu ja millenniumi alguse mõttemustrit, et tüdrukutebändi nimes võiks olla jõulisem ja õrnem pool," selgitas Lõhmus ETV saates "Kapital".
Lõhmus tunnistas, et ei osanud unistusteski loota, et bändinimi elab jäätise peal tänapäevalgi edasi. "Vanilla Ninja jäätist sõin üleeile, ensiselt on see üks mu lemmikjäätistest. Mitte sellepärast, et omad põhjused on, vaid see jäätis on tõesti hea," kiitis Lõhmus.
Mödunud aastal müüdi 2,5 miljonit Vanilla Ninja jäätist, mis teeb sellest enimmüüdud jäätise Eestis. Vanilla Ninja jäätis on kaubamärk juba 2003. aastast. "See oli aeg, kui samanimeline bänd oli oma edu tipus ja oli just läinud avastama Saksamaa turgu. Meie jäätisemeistrid siin olid omale eesmärgiks võtnud luua selline jäätis, mis oli neil lapsepõlvest hinge kripeldama jäänud," rääkis AS Balbiino turundusdirektor Enel Kolk.
Lisaks heale maitsele on Kolgi hinnangul Vanilla Ninja jäätise edu taga ka hea pakend. "Bränding ja pakend ja see, milline toode välja näeb, on lavashow. See on see, mis peab esmapilgul identifitseerima selle toote sihtgrupi jaoks," selgitas ta.
Kolk lisas, et Balbiino peab komplimendiks, kui tänapäeva lapsed peavad Vanilla Ninjat justnimelt jäätisebändiks. "Nende jaoks Vanilla Ninja kui muusikakaubamärk või kui bänd ei ole täna mingi teema, Vanilla Ninja on jäätis," naeris Kolk.
Kuigi Vanilla Ninja on tänaseks Balbiino kaubamärk, tunnistas Kolk, et ka bänditüdrukutega on neil koostöö endiselt väga ladus. "Meil on hea meel, et sellest aastast alates jäätise kategoorias on see kaubamärk meie oma, mis annab meile suurema mängumaa selle kaubamärgi arendamisel," lausus ta.
Toimetaja: Rutt Ernits