Algav hooaeg toob Eesti stand-up maastikule uue nime
2014. aasta augustis algav teatrihooaeg toob Eesti teatri- ja meelelahutusmaastikule uue kaubamärgi POINT. POINT lubab ühiskonnakriitikat, teravat huumorit, värsket nalja ning suurtel lavadel toimuvaid stand-up etendusi, mis kõnetavad publikut igapäevaelu olulistes küsimustes.
POINTi eesmärgiks on arendada Eesti stand-up kultuuri tuues publikuni teravaid ning värskeid stand-up etendusi.
“POINT sündis soovist ja vajadusest tuua publikuni selgelt eristuv, värskendav, terav ja jõuline meelelahutus. Meelelahutus, mis ei tee lihtsalt nalja nalja pärast, vaid meelelahutus, kus igas naljas oleks mõte," ütles POINTi looja ja produtsent Karl Kermes.
Kermese sõnul on teater ühiskonnas ääretult tugev ja oluline instrument. "Komöödia, ühe teatrivormina, on Eesti publiku suur lemmik. Lisaks on naer oluline ja vajalik vahend meie igapäevaelus. Stand-up komöödia on žanr, mis võimaldab käsitleda tänases päevas meid ümbritsevaid teemasid vahedalt ning ootamatult,” rääkis ta.
POINTi etendused saavad toimuma Eesti parimatel lavadel, et kõnetada võimalikult suurt hulka inimesi. Panna nad naerma, kuid samas ka mõtlema olulistel teemadel.
"POINT ühendab näitlejaid, kirjutajaid ja mõtlejaid, kellel on soov Eesti elu kitsaskohti ja igapäevaelu absurdsust luubi alla võtta," lisas Kermes.
Esimene POINTi poolt publikuni jõudev stand up etendus on Peeter Oja "KUI LOLL VÕIB INIMENE OLLA". Viienda augusti esietendusele järgneb turnee Eestimaa parimatel lavadel.