Magnus Lužkov Kuldmuna konkursist: meie põhiline tähelepanu on ikkagi loovusel

Video
18.03.2016 20:45
Rubriik: Kultuur

18. märtsil toimus Saku Suurhallis Kuldmuna auhinnagala, kus jagati preemiaid nutikamatele ja loovamatele reklaamidele. "Ringvaates" oli külas telereklaamide žürii liige Magnus Lužkov, kes tutvustas mõningaid osalenuid.

Žürii liige Magnus Lužkov ütles, et Kuldmuna on ikkagi loovuskonkurss, kus hinnatakse just seda külge enim, vahendas "Ringvaade". "Efektiivsuskonkursse on teisi, aga Kuldmuna keskendub just loovusele." Samas oli Lužkov sellega nõus, et kõige primitiivsemad ja lihtsamad reklaamid toimivad inimese psühholoogiale kõige paremini. "Need ei arenda tihti aga brändi kõige paremini ja ei mõju inimesele meeldivalt, mis võib lõpuks hoopis kahjuks tulla."

Ta tõdes, et eesti reklaamil on kindlasti oma nägu, millest huumoril on oma osa. "Kuldmuna on Eesti rahvuslik konkurss, siis seal hinnatakse eriti just seda, kuidas osatakse Eesti konteksti ära kasutada." Lužkovi leidis ka seda, et reklaam ei pea kindlasti alati olema praktiline, vaid ta peab olema just silmale ilus.

Toimetas
Kaspar Viilup

Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}

Teade toimetusele edastatud

Sellelt Ip-aadressilt on ligipääs piiratud

Samal teemal

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Kommenteerimine on lubatud registreeritud kasutajatele!Olete sisseloginud kui {{userAlias}}
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Autendi ja kommenteeri ID-kaardiga.
Lisa uus kommentaar