Leslie Laasner ja Kerstin Raidma kommenteerivad vanu reklaame
Reedel, 7. märtsil toimuval Kuldmuna galal jagatakse välja kuld-, hõbe- ja pronksmuna parimatele reklaamidele. Sel puhul palus "Terevisioon" stuudiosse Kerstina Raidma ja Leslie Laasneri hindama 16 aastat tagasi võitnud reklaame.
"Stilistiliselt ja tehniliselt on reklaamid palju muutunud. Sisuliselt kasutatakse ikkagi samu trikke. See, mis inimeste peal töötab, on kõik sama," rääkis reklaamibüroo Utopia juht Leslie Laasner.
"Tundub, et oli palju lihtsam reklaami teha. Praegu on nii palju erinevaid reglemente ja seadusi, mis sul kohe alguses seda mõttelendu piirab ja kärbib. Ma arvan, et tänapäeval on reklaamimaailmas töötamine keerulisem," kommenteeris reklaamibüroo Tabasco AD Kerstin Raidma 1998. aastal Kuldmuna võitnud Saaremaa viina reklaami.
"See oli selline aeg, kus keegi veel ei teadnud, mis asi see reklaam on ja kõike sai teha vabalt. Lihtsalt tegid ja mingisuguseid erilisi seadusi ei olnud," lisas Laasner.
Kuueteistkümnendat korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideerib sel aastal 549 tööd.
Toimetaja: Madis Laur