Ikea pilab vaimukas klipis Instagrami ({{commentsTotal}})

Ikea reklaam
Ikea reklaam Autor/allikas: Kaader videost

Rootsi mööblifirma Ikea pilab uues reklaamklipis tänapäeva instagramikultuuri.

Klipis saab aimu, milline oleks olnud 18. sajandi versioon Instagramist. Video peategelaseks on perekond, kes ei saa pidusöögi kallale asuda enne, kui kunstnik on selle maalile jäädvustanud. Pärast seda peab maal aga ka piisavalt like'e koguma, vahendas Time.

"See on söömaaeg, mitte võistlus," võtab Ikea humoorika klipi kokku.

See pole aga esimene kord, kui Ikea popkultuuri üle nalja heidab. Varem on ettevõte kasutanud oma reklaamis humoorikas võtmes ära suurkorporatsiooni Apple.

Toimetaja: Rutt Ernits



Inimesed
Ülle Rästa: laps on Stigi palju muutnud

Veidi üle poole aasta tütar Lumiga isarõõme nautinud Stig Rästa on ema sõnul väga palju muutunud

elu
Vabaõhumuuseumis saab äpi abil osa pulmaseiklusest

Eesti Vabaõhumuuseum sai täna 60-aastaseks. Sel puhul valmis neil uus ja uhke mobiiliäpp nimega NUMU, millega muuseumis seiklusmänge mängida. Reporter Muttika käis seda testimas.

Tele/raadio
Möödunud nädalal köitis televaatajaid enim kodumaine seebiseriaal

Läinud nädala vaadatuimaks saateks tõusis Kantar Emori andmetel taas Kanal 2 seebiseriaal "Pilvede all" 180 000 jälgijaga. ETV "Pealtnägija" oli teisel kohal (157 000).