Klassikaraadio 15 aastat muutumatuna püsinud logo sai uue ilme ({{commentsTotal}})

Klassikaraadio uus logo
Klassikaraadio uus logo Autor/allikas: ERR

Viisteist aastat ühesugusena püsinud Klassikaraadio logo on saanud värskenduse. Raadiojaama peatoimetaja Tiia Tederi sõnul väljendab uus tunnusmärk suhtlust ja loovust, mis on raadios väga tähtis.

"Seda kujutist võib vaadelda kui pehme pintsliga tõmmatud K tähte, kui avanemist ja avatud platvorme," iseloomustas Tiia Teder.

Logo autor, IDEA AD kunstiline juht Alina Luther ütles, et kaasaegses ülidigitaalses maailmas vajas Klassikaraadio uut dünaamilist ja ajatut identiteeti, mis töötab kõikidel platvormidel, seadmetel ja logokandjatel. "Tulemuseks on puhas, minimalistlik logo, mille eesmärk on kõnetada väga erineva tausta ja muusikaeelistusega igas vanuses kuulajaid," selgitas Alina Luther.

Toimetaja: Kerttu Kaldoja



Inimesed
Londonis elav Peeter Rebane: kui oma käitumist muuta, muutub ka terrorism

Kontserdikorraldaja ja filmitegija Peeter Rebane on juba aastaid elanud Londonis ning tõdes, et viimase aja terrorilaine on suures osas meedia manipulatsioon inimeste hirmudega.

elu
Maret Tamjärv: jaanitule kuma kaitses põlde, pererahvast, loomi

Maret Tamjärv vabaõhumuuseumist tutvustas Vikerraadios jaanitavasid.

Tele/raadio
TV3 uudistesaate logo.TV3 uudistesaate logo.
Vabalevist lahkumisel säilivad Kanal 2 ja TV3 piirangud ja kohustused

Vabalevist lahkumisest teatanud Kanal 2-l ja TV3-l säilib kohustus näidata vähemalt kuuel päeval nädalas uudiseid ning nad ei pääse ka reklaamimahtu ja -sisu puudutavaist piiranguist, kinnitas Tehnilise Järelevalve Ameti (TJA) side- ja meediateenuste osakonna juhataja Oliver Gailan.